Sunday, December 5, 2010

is it BORING??

disebabkan cuti banyak sangat orang cakap boring..boring eyh aku dengar orang selalu cakap boring hari-hari tapi tek including me juak lah haha..boring so much!! and fyi, thats word is really stuck in my head dah..me always wanted to say it in many times..so, ingin lah aku mok dengar opinions dari orang tek..actually, aku ada interview beberapa orang jak, yang lain ya hasil dari kajian saintifik science..aih apakah??.ok2..soalan nya, adakah benar cuti ini membosankan??

Antara orang yang pendapatnya tidak suka cuti!!
A: ermm boring lah juak..sebab sikda polah pa2..angol aku tok..
B: BORING lah..i bosan sgt tak tahu nak buat apa..eeee..
C: yeah this holiday really makes me feel want to jump out from window..(stupid reason)
D: leput sa nyawa diam umah eyh..mok kuar tapi sikda duit..aduhhhh
E: .nang benar cuti agak membosankan lah..aku sik suka cuti...
F: aok nang boring sebab di umah sikda kwn..mun sekolah dpt jumpa kwn..
G: cuti menyebabkan aku sik dapat tido...sik ngantok..mala on9
H: lejuk tangga fb hari2...kmk rasa fb lejuk juak tgk kmk kali haha
I: holiday sucks!!..fuck it yeah
J: holiday makes me sick!!..i'll never do anything, i'm just stuck with my family all day..

then, antara orang yg pendapatnya suka cuti!!
A: actually cuti ya sik boring kowh, yg molahnya boring kta xda duit..coba ta da duit..confirm best bah cuti tok..kta dpt pegi sine ta suka jak..nak nak nak..
B: i loves holiday!!..no classes, no study, no assignment..yeahh...
C: cuti tok k rilek...so rilek jaklah benar2 sia oh haha
D: i think it depends on the person and who they're around..i LOVE the Holidays! and it's not for the prestents or anything, it's being with my family and friends!..it's the only time of the year i am actually trully happy ok...
E: there were a lots of fun when it comes to holiday!!..i'm gonna use it and take it for granted..
F: cuti boleh mengemokkan bah..nang nyaman bah diam umah..mkn n tdo jak2...arumbulak eyh heaven pdh org...
G: asal cuti jak..kmk nang looking forwards eyh..parents mek mst bak g cuti2..best eyh..
H: aku nang nyakit hati lah dgr org pdh cuti ya boring..klak merinsak mok mntk cuti bila dh start balit study..eyh nang pelik eyh...tp sak jak aku sama juak..kdg2 lah..haha..
I: ayih cuti dpt main kepong, main batu seremban, zero point, tikam selipar semua..best apa..
J: can hangout with old friends..holiday is the best time to meet them again..
K: cuti carik keja lah..sak dapat duit k masa depan..and atleast aku ada pengalaman berkerja..

ok enough!!..ok antara semua pendapat di atas..do you agree with all of that??..haha...if me lah..i'm 50-50..tsk tsk tsk...cutiiiiiiii cutiiiiiiiiiii cutiii best!!....oh yeah happy december..and end of year is coming..we have 25 more days to go before new year, 2011..i'm gonna miss 2010 a lot...bdw, i want to say congratulations to all uitm graduates!! batch july 2007...tahniah diucapkan!!..insyaallah my turn next year!..AMIN!

2 comments: