Saturday, January 10, 2009

minggu kedua!!..

oh Uitm!..ahaha..
2 minggu sdh berlalu..
and now 2 weeks more to go.
and holiday again..yeah..
enggak sabar gue siyh..

waduh2..
gue kebingungan,ketensionan,kepeningan...
di mana gue mahu mencari article2 nie suma?..
my bel lecturer ask me to find article about technology
but..i dun know how to find it..help me!!...huhu..
and GOSH!..my schedule for semester 3 is ermm..
i'm not really like it..but i like..huh??..apa tok..
hey u noe what?..i dun have class on friday..
but from monday to thursday..my class is pack u know..
dahlah ko..human mentalility suma part 2..
only me and kinah part 3..haiyaaaaa..

hari2..
gue asa malas nak g kelas..
singkul jak asa eyh...
it's just like a s**t..
hey sorry lah..
sometimes i feel i want to express the feeling of me..
because of one person,suma org kenak!!..
macam sial jak..sorry for the word..
i know its rude but i so geram lah..huhu
mcm peribahasa..
"kerana nila setitik,rosak semua susu sebelanga"..
is it correct?..haha..aku dh lupak..
dahlah limewire tok bodo...hey limewire are u ok?..
then limewire answer me..nope..huh!..
kau tauk sik aku geram ngan kau...aku mok carik lagu melayu...
kenak kau mok lagu org puteh jak??..pahal...cerewet..
please i'm begging u..give me the sources of malay song..
kak cmah..sori x pat mek nak carik lagu ktk..
klak mek coba gik k..

2 comments:

  1. pahal ya??tak sik mok pdh SHIT,tp yg Sial ya tak sik kaburkn..aparaa..leh tauk,sapa miak ya??cm knal jak??hehehe!!

    ReplyDelete
  2. haha..aok oh..mena juak pdh ktk ya..shit mek di censored tp sial sik..hehe..pelik2..aok ktk knal bah miak ya..haha..shhhh..apakah..hehe

    ReplyDelete